I Give Up

Idag har jag saknat 9:an så sjukt mycket, alla mina vänner och hur enkelt allt vaar då.
i lördags träffade jag min bästa vän.. men det kände inte som att han var det längre :/ kanske för att vi inte hade pratat på 6 månander?! haha, vad hände egentligen? vi sa att vi skulle träffas minst en gång per månad....
för om jag ska va ärlig så orkar jag inte med människor som inte vill va med mig.. jag försöker att hålla kontakten med gamla vänner men de försöker inte tillbaka.. Så nu har jag bestämt mig! Jag ska inte försöka längre.. vill ni va vän med mig så kan ni försöka hålla kontakten:) Jag har jättefina vänner, som älska att vara med mig faktiskt.
Jag ger upp nu!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snutte.. <3

2011-06-06 @ 23:44:16
URL: http://jnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0