Matilda Strandberg!<3

Jag kom på att jag inte har skrivit om min älsklings så mycket, så här kommer ett långt inlägg!
-
Jag och matilda har nästan varit tillsammans i 2 år, iknow ganska länge men jag älskar henne mer för varje dag som går. Vi blev tillsammans den tolfte juni 2009, det var skolavslutning i 8:an och det var då vi pussades för första gången (A)
haha, kommer ihåg hur jag glad jag var efteråt<3
-
vår första bild tillsamans.
Om jag ska va ärlig, så är matilda lite störd:] men det som är bra är att jag är lika störd som henne och det gör oss till den mest störda paret ever tror jag (a) Vi kan sitta och skratta åt vad som helst eller åt varandra, jag skrattar så mycket när jag är med dig och det är det som gör mig lycklig, du får mig att vara glad!<3
Matilda är så perfekt, snäll mot folk även om dom är dum mot henne, förlåter folk, hon är så vacker och hennes blå/gråa ögon är dom finaste jag har sett!!
Skulle kunna räkna upp massor av saker men jag tror inte det skulle rymmas, för du är så perfekt<3
-
Jag och matilda vid vårt hus i spanien;) btw det var jag som gjorde huset, jag är ju arkitekt :]
HAHA nu gick jag för långt (a)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, vet du hur glad jag blev när jag läste allt det här? (L) Du gör mig så lycklig! Jag vill att det alltid ska vara du och jag. Puss finaste, älskar dig <3

2011-03-01 @ 08:32:36
URL: http://mtlda.blogg.se/
Postat av: amanda

jag dog nu. så fiiiint

2011-03-01 @ 12:10:50
URL: http://mandanilsson.blogg.se/
Postat av: johanna

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!!!!!!!!!!!!!!!!

ni två är världens finaste tillsammans<3

2011-03-01 @ 19:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0