LOV!!

ursäkta för att jag inte bloggade nåt igår men efter skolan for jag till min älskling och där var jag tills klockan nio :D sedan kom pappa och hämtade mig för han hade varit i stan. Matilda gjorde som vanligt jäättegod mat, och efteråt så åt vi kladkaka som vi hade köpt!!<3
Nu är det lov så det gillas stoooooooooooooooooooort, imorrn kommer jag åka till vännäs där dagen kommer att spenderas med mina asm klasskompisar :D vi har tänkt åka skoter och sedan bada badtunna, så jag är inte säkert om det blir mycket bloggande (a) förlåt...
BTW, fick VG på mitt första fysik A prov så jag har varit jätteglad idag :D och på engelskan så sa läraren att just nu hade jag VG+ som betyg och att jag skulle jobba lite till för ett MVG :] är stolt över mig!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0