Hide & Seek

Hejhej
Min dag har varit ganska bra förutom en sak, jag tar upp det sen ;)
Skolan gick super bra, sista lektionen som var fysik fick vi typ leka runt och göra roliga undersökningar (a)
efter skolan for jag till min älskling! nu kommer det hemska....
när jag kom hem till bjurholm så ser jag att jag inte hade min idrottspåse med mig, så jag kliver in i bussen för att hämta den, men sen ser jag att den inte är där :O sen kommer jag på att jag hade glömt den på bussstationen i vännäs.... men som tur är har jag världens bästa flickvän som går ut i kylan för att se om den var kvar<3 och det var den :D jag hade mitt vax där ju, skulle dö om den inte var kvar..............................
nu ska jag plugga, skriver ett inlägg kl 20.45 för då börjar fotbollen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0