"I just had sex"

hejhej,
tyvärr hinner jag inte göra dagens för jag är med min bebis och jag har gjort läxor så vi har inte hunnit prata och mysa framför teven, vill ju va med henne så mycket så möjligt, så jag gör dag 4 och dag 5 imorrn.
btw om ni inte har lyssnat på The lonely island - I just had sex så tycker jag att ni ska göra det, men kolla helst på musikvideon först ;)
Should a bro lose a body part due to an accident or illness, his fellow bros will not make lame jokes such as "Gimme three" or "Wow!! Quitting your job like that really took a lot of ball!!" It’s still a hi-five and that bro still has a lot of balls, metaphorically speaking of course.
Fick även veta att jag har läsare nyss OMG!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHA OMG

2011-01-27 @ 09:26:59
URL: http://mtlda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0