Dag 7-8

En dålig vana jag önskar jag inte hade!
- Jag blir oftas sur för små saker
Jag vet inte varför men det är så... ibland kan det vara något jättelitet men sen gör jag det till en jättestor sak och det är faktiskt nåt jag önskar att jag inte hade.

Bild på mig och min bästa vän!
För mig ska en bästa vän vara en person av samma kön, en Bro! men tyvärr har jag ingen sån, jag önskar verkligen att jag hade en sån som alltid står upp för mig no matter what liksom, som jag är med hela tiden, samma humör som jag osv men jag har inte det, kanske är det jag som är störd?;)
Iaf så har jag tur att jag har massa fina vänner som jag älskar så himla mycket!!
Om ni vill kan jag skriva om mina närmaste vänner? men då får ni kommentera ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

det borde du göra D:

2011-01-31 @ 18:56:34
Postat av: schmanimal?

du kan alltid höra av dig om du vill göra något Danne!:P Jag finns här för dig, som du sa "no matter what". //Du vet nog vem

2011-02-02 @ 17:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0