Dag 4

Mina önskningar/mål/drömmar
Okej, det här kmr att bli ett ganska stort inlägg men jag hoppas den blir bra!
Min drömmar är så klart att gå ut gymnasiet med bra betyg för att kunna söka vidare till vad jag än vill, just nu vill jag bli två saker, det är inte precis enkelt att bli det men det skadar aldrig att drömma!
En av saker jag skulle vilja bli är arkitekt.
(klaga inte på bilden xD ) Jag skulle också vilja bli läkare såklart.
Jag har valt dom här två för det är det jag mest är intresserad av. Jag kanske gör det i Spanien eller här i Sverige det vet jag inte, men det jag hoppas såklart är att min älskling är vid min sida :] btw, jag kommer att ha hus i Sverige och i Spanien även om jag inte pluggar/ jobbar där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0