Lördag!<3

förlåt att jag har inte uppdaterat men i fredags följde matilda med mig hem och vi såg på serier och filmer hela kvällen och sedan vid 22.30 träffade vi Jenny och Simon, då for vi ut och gick.
På lördag vaknade vi kl 8 för att ta en buss till stan kl 9.20. vi gick mest på stan, pratade, kolla det på kläder och hade det mysigt<3 till middag käkade vi kina buffe, seriöst jag är fortfarande mätt.... vi satt där ganska länge och pratade om skolan osv.
Vi träffade matildas kompis rebecca med hennes kille som skulle se samma film med oss, vi satt på SF och väntade  typ i 1 tim och 30 min.... Vi såg på Sanctum i 3D, den var asbra :D
nu ska jag chilla lite med musik, men vi hörs senare ;)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0