Fika och dag 14

Jag sitter och fikar med klassen nu och tare chill, varje måndag har vi mentorstid och då ska nån ta med sig fika åt alla, love it! btw sorry för dålig uppdatering igår men jag pluggade hela dagen för biologi provet jag hade imorrse, det gick faktiskt ganska bra, hoppas jag :] idag blir det inte så bra uppdatering heller... tyvärr, ska till matilda efter skolan och då ska pappa hämta mig då han kmr från stan och då ska vi fara och fika hos några:)

- Någonting jag ångrar
Jag brukar inte ångra saker så mycket om jag ska vara ärligt det måste vara nåt jättestort som jag har gjort fel.. då ångrar jag det, men annars så ångrar jag nästan aldrig nåt:) kmr inte på nåt jag ångrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0